CARBON ONE | Rubber Strap

  • BOMBFROG
  • BF5010
$439.26 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready to ship today / tomorrow

The CARBON ONE is a gray in black, ultra-light, tactical watch. In the 20 ATM (600ft)... more
Product information "CARBON ONE | Rubber Strap"

The CARBON ONE is a gray in black, ultra-light, tactical watch. In the 20 ATM (600ft) waterproof black polycarbonate case, a Swiss quartz movement ensures the exact time. A clean dial facilitates reading the time. At night, the H3 Tritium lighting under an antireflective sapphire crystal provides continuous lighting. In military design, the ideal watch for every mission!

Material: Polycarbonat
Case: 51,5mm x 44,5mm
Caseback: Stainless steel, black IP
Crown: 7,5mm black IP with logo
Glass: Sapphire, antireflective
Bezel: 47,5mm, single rotating, 60 clicks
Dial: Black
Movement: Quarz (Ronda Swiss)
Date: Yes
Wristband: Dive Strap
Lug width: 22mm
Pin: Spring pin
Clasp: Pin buckle
Waterproof: 20 ATM (600 ft)
Illumination: Luminous index Gaseous tritium light source / Swiss mb microtec trigalight 
Weight: 74 grams
Serial Nr.: Yes

Related links to "CARBON ONE | Rubber Strap"
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "CARBON ONE | Rubber Strap"
19 Jun 2020

Plus und minus

Erstmal eine tolle Uhr . Hat für einige Gespräche gesorgt im Verein . Ein Manko ist allerdings das Band . Für den Tagesgebrauch viel zu lang . Und leider sieht Neopren immer schmutzig und fusselig aus . Ein normales Gummiband wäre wünschenswert . Leider nicht im Angebot . Alles in allem war das Band der Grund der Rücksendung. Ich Ärger mich immer noch ! Ich hoff dies hier wird gelesen und vielleicht mal über eine Banderweiterung nachgedacht . Das wäre ein erneuter Kaufgrund da ich denke viele Kunden stört diese Variante des Bandes . Zumindest in Uhrenforen . Alles in allem , eine tolle Uhr die Lust auf Mehr macht .

3 Jan 2020

Tolle Uhr, superleicht!

Tolle Uhr und super verarbeitet!
Das Tritium ist echt hell in der Nacht!

20 Oct 2019

Leichteste Uhr in meiner Sammlung

Ich sammle Uhren und diese Carbon One gefällt mir auf Grund ihres Gewichtes und von der Optik sehr gut. Sie erinnert mich an die Breitling Avenger die mir aber viel zu Teuer ist. Die Qualität der Carbon One kann ich nur mit TOP bezeichnen. Das Tritium als Leuchteinheiten ist sehr hell und stylisch in Grün gehalten.R undum eine Tolle Uhr und eine Kaufempfehlung von mir.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

Viewed