Professional 500 Ladies Divewatch | Stainless Steel

  • BOMBFROG
  • BF3030
$195.59 *
Content: 1 Stück

Prices incl. VAT plus shipping costs

Free of shipping costs!

Ready to ship today / tomorrow

Professional 500 is the women's diving watch from BOMBFROG. It comes in absolute top quality.... more
Product information "Professional 500 Ladies Divewatch | Stainless Steel"

Professional 500 is the women's diving watch from BOMBFROG. It comes in absolute top quality. The black dial with the date display is easy to read thanks to the luminescent displays. The ladies' watch is characterized by a unique look, polished case, a protected collar and absolute 500m (1500 ft) water resistance. The striking case is made of stainless steel and the crown is a screwed in crown. The rotating bezel is easy to use with diving gloves. This watch from the 500m Professional series is user-friendly and robust. With the high-quality workmanship, it is reliability and with the unique price, this watch sets new standards for ladies' watches. The good looking and comfortable-to-wear neoprene bracelet is equipped with a pin buckle and engraved with the BOMBFROG logo.

Material: stainless steel 316L
Diameter: 39 mm x 37 mm
Bottom: screwed
Crown: screwed
Bezel: recessed, counter clockwise with 60 clicks
Glass: sapphire crystal, anti-reflective
Dial: black
Movement: quartz, Seiko VX12E
Date display: yes
Bracelet: neoprene bracelet
Lug Size: 18 mm
Clasp: pin buckle
Water resistance: up to 500 meters (50 ATM|1500 ft)
Illumination: Superluminova Grade C
Weight: 70 grams
Serial number: yes

Related links to "Professional 500 Ladies Divewatch | Stainless Steel"
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "Professional 500 Ladies Divewatch | Stainless Steel"
25 Feb 2020

wenn dann Bombfrog!

Nach langen neidischen Gucken auf meine Meermanns Uhr habe ich sie mir jetzt selber gekauft!
Sieht nicht nur Suer aus, sondern passt und ist absolt hochwertig.
Ick freue mir!

Küsschen
Heike

12 Jan 2020

Super nett!

zunächst einmal ein herzliches Dankeschön für das nette Telefonat, was wir geführt haben. Es ist wirklich klasse, dass man in diesem Lande noch ein Unternehmen kennenlernen kann, welches sich Zeit für seine Kunden nimmt. Ich habe mir Ihre Uhren genau angesehen und diese Damenuhr hier als Geschenk bestellt. Für meine Tochter als Polizistin und Hobbytaucherin ist hohe Qualität sehr wichtig. Durch ihre Erklärung habe ich jetzt auch den Sinn des Stellrades an der Uhr verstanden. Eine so schnelle Lieferung hätte ich nicht erwartet. Ich werde mir vermutlich noch die Minesweeper bestellen wenn die Rente drauf ist.

27 Dec 2019

Das Warten hat sich gelohnt!

Ich habe jetzt 4 Monate auf die Uhr gewartet und was soll ich sagen... es hat sich gelohnt.
Spitzen Verarbeitung und tolle Qualität. Die Größe ist wie für mich gemacht.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

Viewed